UTPNX
- Kod: 10.UTPNX.0000
-
MATTNX UTP (UTPNX) to następca popularnego testera i programatora UTP-10, produkowanego przez MATT automotive od ponad 20 lat.
Trzy kluczowe elementy systemu MATTNX to:
- TESTER
- OPROGRAMOWANIE
- usługa CHMUROWA
Jak długo zamierzasz używać swój tester do tachografów, 2 lata, 5 lat, więcej?
Jak w tym czasie zmienią się urządzenia typu tablet/smartfon/PC?
UTPNX nie jest związany z ekranem za pomocą którego go obsługujesz (HMI - Human Machine Interface).
Współpracuje z wieloma urządzeniami wyposażonymi w WiFi i przeglądarkę internetową (Android, Windows, iOS).
Nie musisz więc martwić się, że Twój tester się zestarzeje.
Gdy stłucze Ci się ekran, zużyje akumulator lub uszkodzi elektronika...
wymieniasz TYLKO HMI na nowy.
Prócz tego w systemie NX zawarliśmy ponad 20 lat doświadczeń w produkcji testerów do tachografów.
UTPNX to następca popularnego testera i programatora UTP-10, produkowanego przez MATT automotive od ponad 20 lat.
Urządzenie posiada wytrzymałą obudowę z tworzywa sztucznego i stopu aluminium, która jest umieszczona w osłonie z gumy silikonowej. Zawiera wytrzymałą podświetlaną klawiaturę, ekran OLED, pasek LED stanu, gniazdo kart chipowych i dwa gniazda USB-C. Urządzenie wykorzystuje najnowsze technologie takie jak: wyświetlacz OLED, funkcja webapp, łączność bezprzewodowa WiFi, BT i SubGHz.
Tester UTPNX przeznaczony jest do instalacji, sprawdzania oraz wykonywania przeglądów i napraw tachografów cyfrowych (1B i 1C) oraz analogowych (1324*) zamontowanych w pojeździe oraz na stanowisku rolkowym.
RedNX to program do obsługi warsztatu, w którym tworzy się zlecenie, wysyła je do UTPNX, a następnie wszystkie dane (przed / po kalibracji, dane z karty warsztatowej, zdarzenia i usterki, błędy DTC) są automatycznie przypisywane do danego zlecenia. Program umożliwia wydruk wielu raportów i wklejek. Dostępny jest również moduł zarządzania plombami.
Program składa się z dwóch elementów:
RedNX mini - aplikacja desktopowa
RedNX cloud - aplikacja internetowa.
Funkcje testera UTPNX:
- instalacja, sprawdzanie, wykonywanie przeglądów i napraw oraz programowanie tachografów na stanowisku kontrolnym i w pojeździe
- obsługa tachografów cyfrowych 1B, 1C i programowalne 1324*
- automatyczne rozpoznawanie podłączonego tachografu (zależy od typu)
- wyznaczanie współczynnika charakterystycznego w dla pojazdów z tachografami elektronicznymi
- przy pomocy Automatycznego Odcinka Pomiarowego - AOP
- z zastosowaniem stanowiska rolkowego, np.: ROLMATT, lub dowolnego testera hamulców uzbrojonego w moduł ROLMATT (od wersji UTPNX 2.0) - sprawdzanie przetwornika (Motion Sensor)
- pobieranie danych z tachografu: dane kalibracyjne, zdarzenia i usterki E&F, błędy DTC
- kasowanie błędów DTC
- automatyczne wysyłanie wcześniej zdefiniowanego PIN-u karty warsztatowej do tachografu
- pobieranie danych z karty warsztatowej, karty kierowcy ( opcja)
- symulacja częstotliwościowa prędkości
- symulacja przebycia odcinka drogi z zadaną prędkością
- pomiar względnego przyrostu błędu zegara tachografu
- rejestrowanie w pamięci wewnętrznej zmierzonych i zebranych parametrów
- przesyłanie danych do PC za pomocą kabla lub bezprzewodowo (dane dla programu REDNX)
* opcja
Dane techniczne UTPNX
Wymiary w osłonie silikonowej - bez uchwytu magnetycznego - z uchwytem magnetycznym |
93x93x25 mm 93x93x120 mm |
Waga | 215 g |
Zakres temperatur pracy | -5 ÷ +55 OC |
Temperatura składowania | -10 ÷ +60 OC |
Stopień ochrony | IP-40 |
Zasilanie | Wbudowany akumulator Li-Po |
Pobór mocy max | 1300 mW |
Czas pracy na całkowicie naładowanym akumulatorze |
1 dzień roboczy |
Ekran typ/rozdzielczość | OLED / 128x64 pix. |
Złącza |
slot czytnika kart – 1szt., USB-C HighSpeed – 2szt. |
Czytane karty |
warsztatowa , kierowcy -opcja |
Klawiatura |
6 przycisków typu microswitch zabezpieczonych membraną foliową |
Wbudowane interfejsy |
RS 232, K-line, protokół KWP 2000 |
Źródło częstotliwości |
wysokostabilny generator TCXO +/- 1,5 ppm |
Współpraca z DSRC Tester |
bezprzewodowa - Bluetooth |
Automatyczny Odcinek Pomiarowy |
fotokomórka w zestawie |